Deskundig

U mag uiteraard verwachten dat wij de hoogste eisen stellen aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Wanneer u gebruik maakt van onze diensten kunt u vertrouwen op adviseurs met uitgebreide, professionele kennis en ervaring en die geregistreerd staan bij het DSI als Senior Beleggingsadviseur.


 

Wij zijn op de hoogte van de meest recente marktomstandigheden en adviseren proactief en met de grootst mogelijke zorg. Daarbij houden we continue rekening met uw persoonlijke situatie, wensen en doelstellingen. Wij hechten ook veel belang aan het onderhouden en verder verdiepen van onze noodzakelijke vakkennis. Door onder andere het volgen van permanente educatie en het regelmatig bezoeken van beleggingsseminars kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening op het hoogste niveau houden.

 

Door gebruik te maken van de professionele research en analyses van verschillende gerenommeerde partijen, waaronder Morningstar en (inter)nationale financiële instellingen, kunnen wij de fondsen selecteren met de meest toegevoegde waarde voor uw beleggingsportefeuille. Wij adviseren uitsluitend over transparante fondsen van solide partijen, waarbij we een integrale afweging maken tussen rendement, risico én kosten. Dit alles in uw belang!  

 

Bij het BAC geven we de kwaliteit van onze dienstverlening de hoogste prioriteit. Wanneer u ervaringen met ons heeft die niet aan uw verwachtingspatroon voldoen, dan verzoeken wij u die ervaringen met ons te delen. In de regel kan dit in een goed gesprek opgelost worden, maar voor een formele klacht kunt u gebruik maken van onze interne klachtenregeling (klik hier).

 

Het BAC is aangesloten bij en staat onder toezicht van verschillende instanties die de deskundigheid, betrouwbaarheid, integriteit en vakbekwaamheid van onze bedrijfsvoering en dienstverlening toetsen, controleren en waarborgen.

 


 

De Autoriteit Financiële Markten houdt namens de overheid toezicht op de deskundigheid en integriteit van financieel dienstverleners.

De DSI-registratie geeft aan dat de geregistreerde financiële dienstverleners zijn gescreend. Zij voldoen dus aan strenge eisen op het gebied van deskundigheid, integriteit en werkervaring.

De Kifid is een onafhankelijk instituut dat tot doel heeft problemen te helpen oplossen tussen consumenten en hun financiële dienstverlener. Dat gebeurt door bemiddeling door de Ombudsman of door een (meestal) bindend advies van de Geschillencommissie of de Commissie van Beroep.